Do not afraid to lose because the person who win had lose for many time .

As Long I Love Them . ~

Photobucket

Assalamualaikum bakal jenazah semua :) Okay , it almost 2 days tak menaip right ? Hahaha . I am busy with my cousin , Alia . Dia sekolah kat SMKBBST . Patutnya Aina yang sekolah kat situ . BUKAN DIA ! *istighfar*

Tapi Aina tak kisah pun kalau tak sekolah situ dulu sebelum ke IMTIAZ . Aina kisah sekarang pasal kawan-kawan Aina yang dah hampir sebulan tak jumpa . Finally ! 3 Januari 2013 , I had met my friends ! Tapi tak keluar lah . Aina babai - babai bagai cenmtu jee . Hihihih . *what the name of friend is this ? * v.v

Ya Allah , korang tahu ? Aina rindu sangat-sangat-sangat-sangat-sangat kat kawan Aina . Aina rindu Ainina gelak PUNTIANAK . Aina rindu Iman kena ejek DORAEMON , Fatini buat muka COMEL , Athirah buat LAWAK dia , Syadiah buat suara KUCING , and more !

Tadi Ainina hantar message kat FB . Dia kata kalau Aina ikut ibu Aina ambik Alia , dia suruh Aina keluar dari kereta . Agaknya dia nak buat apa ? Mestilah nak peluk bagai apa semua. Memang Aina rindu nak gurau dengan dia , kena cubit dengan dia , rehat sama dengan dia . Ya Allah , Aina menangis time tu :') Dahlah Aina dah sedih pastu dia hantar message macam tu lagi ?

Subhanallah.... Aina tak dapat ungkap dengan kata-kata . Aina asyik nak nangis bila ingat kawan-kawan Aina . Tengok diorang balik dari sekolah sama-sama , ya , Aina mengaku , I AM JEALOUS MUCH ! Huuu :(

time RAYA 2012 haritu . Miss her damn !


 dalam bas nak pergi rombongan darjah 6 myb . hahah . we are lawak ! :P



 dia lawa kan ? NUR AININA BALQIS :***

Okay now , about FATINI FARRAHIN . The most cutest girl that I ever met :* Aina rindu nak tengok dia dengan NIyaz :( hahaha  . seheweettt gila couple tuu . And you know ? Dia pendek . HAHAHA  . sorry fatini . untuk menhangatkan dunia blog aku :P

Weh  , please don;t forget me . I'm beggin you :( Aku sayang kau weh . Gila-gila sayang . Nanti tak ada oranglah aku nak skype  . *kesat air mata* Huuuuu . Insya-Allah , one day , we meet again .  I know , we only plan , Allah yang tentukan :')

 baby pendek aku , FATINI FARRAHIN :*


kembarkah kami ? muahahahah . kening kami mahal ya ? :b

Ouh lupa pulak pasal DORAEMON saya :* My cuties baby IMAN AALIAH NADIAH . Yo ex head prefect ! Please be tinggi like me . *flip hairs* Hahah . I know  , dari dulu aku selalu bangga dengan tinggi aku . Dunno why . But aku harap kau tak terasa lah k Doraemon ? Please be kind and don't forget contact-contact me . Much loves , The tinggi person :b

Ohh... I know my face like , uhh I know , and I know Iman soo , soo comel you know?

Syadiyah and Iman . Abaikan dua orang fantastic baby kat belakang tu yea ?

4 of us ! Much-much loves ! From front , Iman  , Me , Fatini  and awesome Ainina


Le Syadiah . Ehh , sorry . Aku memang dari dulu lupa nama kau . Confuse nak eja cemana . Hahah . Okay , Syadiah ni happy go-lucky orangnya . Entahlah dia . She is like a model . Tinggi , putih . Please weh ! Tolong nikah dengan Kevin Lukas okay ? I wanna be your make-up artist . Hahaha ! Never forget you babe :*

with si comel , Fatini 

Ohh . At rumah Syad time ni . Birthday paghhtyy .

Main letak je -.- dengan Iman again !

And the last one , the .... entah apa aku nak gelar kau Athirah ==' Serious aku tak tahu !
Nevermind... Oh ya ! Dia kawan Aina , and korang dah tahu . Aina zero idea nak tulis pasal dia padahal banyak benda dia dah buat . Tak apa lah . But the important things , kau nver lupa kan aku k ? Please... huhhuuhuhu . Although kita tak brp rapat , i will never forget you ~ ~ ~ 

nahh . comelnya kau :*

time lepaking with gang . us ! but without Ainina :(

Wow , darjah lima kan ini? Hahah . Sorry , gambar kabur -.-


I will stop till here . Huhuhu  . Nah random photos . Main ambik je nii . Assalamualaikum and bye ! Adioss !










P/S : Ahh. Nak rasa lagi menangkap gambar with them :'(


















No comments: