Do not afraid to lose because the person who win had lose for many time .

2013 , Please be good .

Photobucket

Assalamualaikum and Hello readers .

Herm , tak lewat sangat kan Aina nak ucap Happy new year  ? Yeah . Takkan lambat -.- Baca tajuk di atas ? 


2013 , PLEASE BE GOOD !

Kan ? Dah baca kan ? Hahaha . Memang wish Aina banyak gilo ah ! Tapi , Aina bukan wish mengadap langit then say , dear stars , i like to wish bla bleng blong bling bla blor . I only like to wish to Allah only ;D

Perkara pertama yang memang Aina wish adalah , semua orang pun nak . Panjangkan umur kedua ibu ayah Aina supaya diorang dapat tengok anak diorang ni berjaya . Ya ! Betul ! Aina nak belajar kat Jordan macam kakak saudara Aina . Huuu . 

Ya Allah , aku mohon padamu , kau panjangkanlah umur kedua ibu dan ayahku . Selamatkanlah mereka dari kecelakaan dunia . Semoga keluarga ku dimurahkan rezeki Ya Allah . Berikanlah kejayaan kepada adik-adik ku , kepada ku , dan juga kedua orang tua ku . Berikanlah kami kebahagian dunia dan akhirat ya Allah . Semoga kami semua dapat bersatu kembali di syurga kelak ya Allah . Rabbana atina fiddunia hasanah , wafil akhirati hasanah , waqina a'zabannar , Aminn .
Ya Allah , hambu ini juga memohon kepadamu , semoga sepupuku mendapat sekolah yang terbaik ya Allah . Aku sentiasa mendoakannya Ya Allah . Engkau murahkan lah rezeki nya dan keluarganya . Bahagiakanlah mereka ya Allah . Aku amat menyayangi dia ya Allah . Dia lah yang banyak memahamiku dan perasaanku ya Allah . Rabbana atina fiddunia hasanah , wafil akhirati hasanah , waqina a'zabannar , Aminn .
Ya Allah , aku juga memohon kepadamu , kau berikanlah kejayaan kepada adik aku , Amjad ya Allah . Semoga dia memperolehi kejayaannya di dalam UPKK kelak ya Allah . Aku sebagai kakaknya mahu melihat kejayaan adikku ya Allah . Dialah harapan kedua ibu bapaku ya Allah . Kau lembutkanlah hatinya untuk menerima ilmu pengetahuan ya Allah .  Kau jauhilah dia daripada perkara mungkar ya Allah . Kau selamatkan lah dia dari azab api neraka ya Allah . Aminn .
Aina rasa tak cukup lah untuk mereka je . Okay my lovely friends . Aku pun ada doa untuk korang jugak . Tak kira lah BFF or what . Korang semua kawan aku :')

Ya Allah ,  berkatilah hidup kawan-kawanku ya Allah . Kau berikanlah kejayaan kepada mereka walau di mana mereka berada . Aku akan sentiasa mendoakan mereka ya Allah . Ya Allah , berkatilah persahabatan kami semua . Jauhilah kami dari azab api neraka ya Allah . Rapatkanlah lagi hubungan kami semua . Jauhilah mereka dari perkara mungkar . Selamatkanlah mereka dari kecelakaan dunia . Sesungguhnya aku amat menyayangi kawan-kawanku ya Allah . Aaminn . 
Alhamdulillah . Ini je lah kot bingkisan doa untuk korang-korang yang Aina sayang . Hihihihi . Doa diri Aina pulak ? Biarlah itu rahsia antara Aina dengan Allah S.W.T.  

Benarnya panjang lagi . Tapi Aina lagi suka panjangkan doa bila berdoa direct dengan Allah :) Hehehe . Untuk kawan Aina , Aina mintak satu je , doakan Aina bila Aina dha tak ada di atas muka bumi milik Allah .

Rasanya sampai situ je kot . Heheheh . Insya Allah , panjang umur Aina menaip lagi ya ? Sekian , wassalam :)









No comments: