Do not afraid to lose because the person who win had lose for many time .

Qwertying Me

Photobucket

bismillah.

2/12/2014

im dead srsly tak tau lg nak buat title apa . tapi takpe . meh aku cerita je pape yang aku suka . haha tak klako mane pun . 

and well since i got many suggestion suh hapdet tu lah ini lah . thanks you all . kak nuzul badree termezi suruh update permasalahan ummah . wallahi bukan taknak tapi aku takut aku salah tulis . salah bagi info . korang yang naya . aku pun naya jugak . tapi takpe . aku dalam proses nak update . so stay tuned everybody . kalau stay tuned tu sampai habis tahun 2014 pun tahan je k .

so , kita cakap pasal exam . im pretty sure kalau yang PT3 dengan SPM duk bedebau lagi tunggu result . yang kanak kanak UPSR pulak amboi duk sibuk isi borang masuk sekolah itu ini sini situ sanan sinin apa apa jelah . tapi satu je lah nak pesan kat bebudak nak masuk form 1 ni , belajar elok-elok . nak nak yang dapat mrsm . payah nak struggle saat akhir . macam aku . tapi aku suka lagi form 2 punya subjek dari form 1 . sebab apa jangan tanya .

actually semangat PT3 tu ada dah sejak form 1 . HAHA . aku buat lawak silalah gelak . sebab time form 1 , akak abang form 3 tengah pekse PMR buat yang sekian kali terakhir . time tu anak-anak 1999 dgn 2000 duk kutuk-2 lah pesal PBS camtu camni . termasuk lah aku . sebab satu lagi , nak kene habis kan buku pbs pentaksir nak datang sudahnya break time pun pendek . malam-2 yang lepas periksa sepatutnya duk enjoy bedeboi habiskan dengan buat PBS . sawitnyeww momentum tu . tak mampu aku lupa .

tapi tahun ni sebab dah biasa kan . SEBAB DAH BIASA KITA BARU NAK TUNJUK TERROR . buku pbs pun tak habis . aku siap buang depan tong sampah depan dorm tak tau dah nak sumbat mana . nak bawak balik kita ni foreigners . mana nak angkut bebanyak dua tahun duduk kat imtiaz asal nak balik akhir tahun kene baliks sendiri . takpe . tahun depan aku pastikan ibu dengan ayah ambik anak dia ni . tk sanggup dah asyik menumpang rumah orang banyak-banyak barang . kesian kat infaster haritu kene angkut la barang aku yang lebih . selebihnya dah bagi ritu . dua kotak chuolls . dua kotak .

TAK YAH NAK AMAZED SANGAT LAHHHHH

okay haruslah aina maisarah nak cerita tapi lari topik . rileks everibadeihhh . sebab bukan ada tajuk pun kangkangkang . 

tahun ni pulak first exam PT3 . mula-mula nama dia apa eh ? ok PBSMR . lepastu ? PPMR . lepastu ? PT3 . aku PT2 . form 1 ? PT1 . tiap-tiap tahun rupanya periksa ni tapi beza tahun lepas dengan tahun ni ada objektif . tahun ni fully subjektif . BAHAGIANYA CHUOLLS . tapi sebab kita dah terrorkan . SEBAB DAH TERROR tu pasal malas nak kompelin . tak salahkan sesiapa pun . termasuk PM . sebab dah takdir . hm .

but apa pun aku bersyukur sebab dah tau format dia sikit-sikit . mintalah tahun depan tak sepayah tahun ni. kesian form 3 tahun ni kene struggle pelik . tahu format time tengah tahun . hm . alhamdulillah sebab aku masih diberikan kesempatan untuk kesenangan .

lagi nak bebel apa ? hm kertas pekse aritu semua kertas BAHAN KECERMELANGAN yang form 3 punya . cikgu pun gabung2 semuanya jadi satu paper yang bermuka surat 20++ . hebat tak hebat tak . then kene study sikit form 1 punya . bila ingat balik menyesal lah tak study form 1 punya elok-2 . kalau tak mesti dah banyak A . ok jangan tanya berapa A kang aku cepuk pakai baldi .

and aku minta halalkan segalanya awakawak semua . biarlah pembaca tak ramai so do i care ? kalau nak berblog semata nak followers ramai , baik bukak kedai singgang ikan . masak sedap-sedap kau bglah makan . senang kan ? okay what ever .

doakan aku pt3 tahun depan . and batch etogenz 9 . oh lupa siti aliya binti mohd zahir suruh kata dia comel . dia bae saya . saya sayang dia ngahaahhaahah .

takde apa da kot . yang orang lain suggest suh apdet tu nanti lah heh. sekian wasalam :)

nah gambar kitorang cousin overwhelmed . gegediks belake kecuali i yang tudung biru jenama akel tu . okey bai

No comments: